Ar trebui să mănânci o banană înainte de antrenament?

Fapte despre vitamine și minerale
01/22/2021
8 băuturi care vă pot ajuta să slăbiți
02/05/2021

Bananele sunt una dintre cele mai populare gustări înainte de antrenament.

Sunt nu numai portabile, versatile și delicioase, ci și bogate în carbohidrați și ușor de digerat.

În plus, sunt foarte hrănitoare și pot oferi alte beneficii suplimentare pentru performanța exercițiilor fizice datorită conținutului lor de substanțe nutritive importante, cum ar fi potasiul.

La fel ca alte fructe, bananele sunt o sursă bună de carbohidrați, cu aproximativ 27 de grame de carbohidrați într-o banană medie

Consumul de carbohidrați poate crește depozitele de glicogen, care este forma de glucoză stocată în mușchi și ficat care este utilizată pentru energie în timpul multor tipuri de exerciții

Consumul de carbohidrați înainte de exercițiu poate fi deosebit de benefic pentru antrenamentele cu o durată mai lungă, cum ar fi ciclismul sau joggingul, deoarece acest lucru poate întârzia cât de curând corpul tău trebuie să-și folosească depozitele de glicogen și să îmbunătățească performanța

Fibrele pot ajuta la încetinirea absorbției zahărului în sânge, oferind celulelor dvs. un flux constant de glucoză pentru a vă ajuta să vă alimentați prin antrenament

Bananele coapte sunt, de asemenea, bogate în carbohidrați simpli și cu conținut scăzut de grăsimi, ceea ce le face mai ușor de digerat decât multe alte alimente

De fapt, bananele sunt adesea recomandate celor care se confruntă cu probleme digestive, cum ar fi greață, vărsături sau diaree

Din acest motiv, bananele pot fi o alegere bună ca gustare înainte de antrenament , deoarece pot oferi corpului tău energie de lungă durată, fără să te îngreuneze sau să provoace tulburări de stomac.

Bananele sunt o sursă excelentă de potasiu și oferă aproximativ 10-14% din valoarea zilnică recomandată pentru acest nutrient într-o singură banană medie

Potasiul este un mineral important care reglează nivelul tensiunii arteriale, menține funcția nervoasă și controlează echilibrul fluidelor

De asemenea, ajută la susținerea sănătății musculare și a contracțiilor musculare

De fapt, nivelurile scăzute de potasiu pot provoca crampe musculare , care se caracterizează prin contracții bruște și dureroase ale mușchiului .

Având în vedere că potasiul este excretat prin transpirație, este important pentru cei care sunt activi fizic să consume o mulțime de alimente bogate în potasiu și băuturi pentru a vă alimenta electroliții

Consumul unei banane înainte de a vă antrena vă poate ajuta să vă satisfaceți nevoile de potasiu pentru a promova funcția musculară și a preveni crampele.

Call Now Button
EnglishRomanian