8 băuturi care vă pot ajuta să slăbiți

Ar trebui să mănânci o banană înainte de antrenament?
02/05/2021
Ce este cafeina și este bună sau rea pentru sănătate?
02/05/2021

Ceea ce bei vă afectează capacitatea de a slăbi? Răspunsul scurt este da. Caloriile lichide joacă un rol imens în sănătatea noastră, iar cantitatea pe care o consumați este  direct legată de capacitatea dvs. de  a controla numărul de pe scară.

Citiți întotdeauna etichetele nutriționale și alegeți băuturi cu zahăr și calorii puțin sau fără adaos .

Dar așteptați: vestea bună este că există câteva lucruri (în afară de apă) pe care le puteți începe să savurați, care vă pot ajuta să depuneți câteva kilograme

Știm cu toții cât de important este să bei suficientă apă – restabilește fluidele pierdute prin respirație, exerciții fizice și metabolism. Este numărul 1 pentru calmarea setei … și ieftin! Dar calendarul ar putea face și diferența. Când începi să-ți fie foame, bea puțină apă. Un studiu din 2015 publicat în revista Obesity a constatat că participanții care au băut aproximativ 2 pahare de apă înainte de masă au  mai multe șanse să piardă în greutate  decât cei care au sărit paharele de apă și au mers direct la masă.

Consumul regulat de ceai verde  nu numai că vă poate stimula metabolismul împotriva grăsimilor  , dar poate juca și un rol cheie în  menținerea greutății  și în suprimarea foametei. Un studiu din Jurnalul Colegiului American de Nutriție a constatat că în doar două luni, consumatorii de ceai verde au  pierdut în medie cu șase kilograme mai  mult decât cei care au băut apă plată. Ceaiul verde este, de asemenea, plin de antioxidanți și  flavonoizi  care sunt buni pentru sănătatea generală. Beți ceai proaspăt preparat fără adaos de zahăr sau smântână – soiurile cumpărate la sticlă au mai puțini antioxidanți (concentrația scade cu cât ceaiul este mai lung după preparare) și sunt adesea pompate cu miere sau  alte tipuri de zahăr .

Am mai spus-o aici:  Somnul este esențial  pentru o slăbire mai eficientă. Consumul  de lapte cald îmbibat cu curcuma  înainte de culcare vă poate ajuta să prindeți mai multe zzz-uri. Creierul folosește calciu și triptofan (ambele se găsesc în produsele lactate) pentru a produce melatonina care induce somnul.

Curcuma conține o componentă numită curcumină , care poate  micșora dimensiunea celulelor adipoase și poate limita acumularea de grăsimi. Curcumina stimulează, de asemenea, efectele antioxidante, reduce inflamația și poate ajuta la ameliorarea anxietății. Cercetările privind curcuma sunt încă tinere, dar cu siguranță nu poate strica să adăugați acest condiment încălzitor la rutina dvs. de noapte.

La fel de simplu ca aruncarea câtorva bețe de țelină (cu frunzele bogate în antioxidanți) într-un blender și turnarea amestecului printr-o strecurătoare,  sucul de țelină a devenit o opțiune verde la modă . Cu toate acestea, nu este menit să înlocuiască o masă (ca și alte sucuri), ci ar trebui să fie folosit pentru a îmbunătăți o  dietă echilibrată, cu alimente integrale . Printre beneficiile oferite se numără detoxifierea ficatului, scăderea tensiunii arteriale, acneea îmbunătățită, o sănătate mintală și emoțională mai bună și da – chiar și pierderea în greutate. Deși există puține sau deloc cercetări cu privire la beneficiile menționate, vestea bună este că băutura este practic absentă în zahăr și foarte slab în calorii. De obicei,  sucurile sunt încărcate cu zahăr și au puține sau deloc fibre – un jucător cheie în departamentul de sațietate. Sucul de țelină are mai mult potasiu și vitamine C și K decât suc de roșii sau morcovi, cu mult mai puțin zahăr și carbohidrați. Este aproape 95% apă, deci poate  ajuta la hidratare, ceea ce este important pentru pierderea în greutate .

Call Now Button
EnglishRomanian