6 SFATURI MOTIVANTE pentru cei care vor să se apuce de sală!

Cât de importantă este hidratarea?
01/22/2021
Fapte despre vitamine și minerale
01/22/2021

Sunteți nou la antrenament? S-ar putea să vă întrebați de unde să începeți. Urmați aceste șapte sfaturi de pentru începători

Amintiți-vă că  toată lumea de  la sală a fost odată în locul dvs. Primele câteva antrenamente, oricât de „ușoare” ar fi în termeni de intensitate fizică, sunt adesea cele mai provocatoare din punct de vedere mental. Fiți mândri, rămâneți încrezători și aveți încredere că abilitățile dvs. și cunoștințele de fitness vor crește în timp.

RĂMÂI PUTERNIC

Începătorii merg adesea la benzile de alergat, deoarece acestea sunt ușoare pentru toate vârstele și nivelurile de capacitate. Dar nu te bloca într-o rutină cardio – încearcă să încorporezi cel puțin două zile de antrenament de forță în rutina ta săptămânală. Dacă nu vă simțiți pregătiți să explorați sala de greutate, amintiți-vă că exercițiile de greutate corporală pot fi la fel de eficiente la consolidarea forței.

LUCREAZĂ DIN GREU

Dacă nu transpirați până la sfârșitul antrenamentului, poate că nu vă împingeți suficient de tare. Încercați să ajungeți la o stare de „respirație” cel puțin o dată în timpul antrenamentului, încorporând mișcări de intensitate ridicată, cum ar fi sprint, salturi, burpee.

ÎNTREBAȚI CUM

În loc să vă feriți de exerciții sau echipamente cu care nu sunteți familiarizați, cereți ajutor unui intructor de la sală sau al unui coleg . O altă idee bună este să lucrezi cu un instructor de fitness  pentru a te familiariza cu aspectul sălii de gimnastică și pentru a elabora un plan de antrenament.

MĂNÂNCĂ

Antrenamentul nu va da rezultate dacă și dieta nu este sub control. Înlocuiți alimentele nesănătoase cu alternative sănătoase și încercați să reduceți zahărul. 

Este o idee bună să pregătiți înainte (și să realimentați după) fiecare antrenament cu gustări bogate în proteine, cum ar fi nuci, iaurt, hummus și brânză de vaci. Desigur, menținerea unei diete echilibrate vă va ajuta să vă atingeți obiectivele de fitness

FII REALIST

Pierderea în greutate, creșterea forței, creșterea rezistenței și creșterea flexibilității sunt toate   obiective pe termen lung – așa că nu vă așteptați să atingeți puterea finală într-o singură săptămână. Fii realist cu privire la obiectivele pe care ți le-ai propus.

ODIHNEȘTE-TE ȘI REPETĂ

Chiar și cei mai experimentați sportivi apreciază importanța odihnei după un antrenament greu. Încercați să dormiți opt ore în fiecare noapte, luați cel puțin o zi de odihnă pe săptămână. Odată ce ați intrat într-o rutină, veți absolvi statutul de „începător” în cel mai scurt timp.

Call Now Button
EnglishRomanian